ראה"מ: "חוסר אחריות בחירות"; גנץ: "אם נגיע לבחירות עוד יישפך פה דם"

איתי גדסי No Comments on ראה"מ: "חוסר אחריות בחירות"; גנץ: "אם נגיע לבחירות עוד יישפך פה דם"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשבר המתמשך בקואליציה. ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הערב (שני) מסר לכחול לבן ואמר, "הדבר האחרון שמדינת ישראל זקוקה לו עכשיו זה בחירות. ולכן אני הודעתי אתמול שאני מקבל את הצעת הפשרה של ח"כ האוזר על שני חלקיה – גם דחיית התקציב, וגם הקמת ועדת מינויים משותפת". עוד הבהיר ראה"מ, "גם הודעתי שאני לא אשתתף במינוים של היועמ"ש, פרקליט המדינה ומפכ"ל המשטרה".

נתניהו הוסיף, "לצערי, כחול לבן שהסכימו בהתחלה לפשרת האוזר אח"כ ברחו ממנה, הוסיפו כל מיני דברים, שינו כל מיני דברים – ואני עדיין חושב שזה חוסר אחריות ללכת לבחירות כשאין לנו מסדרת תקציבית מאושרת, כשאנחנו ערב פתיחת שנת הלימודים, ולכן הנחיתי את אנשי הליכוד להצביע בעד דחיית התקציב. אני אמשיך לעשות את הדבר הנכון, למנוע בחירות מיותרות כשלא צריך, ואני מקווה שגם אחרים ינהגו ככה" אמר ראה"מ הערב.

בתגובה יו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ נתן הערב (שני) הצהרה בכנסת על המשבר הקואליציוני שמאיים להוביל שוב את ישראל לבחירות, גנץ הגדיל לעשות והזהיר בצורה חסרת תקדים, כי "אם נגיע לבחירות עוד ישפך פה דם ברחובות- מי שיגרור לבחירות לא מאיים עלי  אלא על אזרחי ישראל- לא אתן להוריד את ישראל על ארבע".

גנץ התייחס למינוי בכירים בשירות המדינה שהליכוד מבקש להיות שותף שווה בשווה כפי שהוסכם בפשרת האוזר, "בשלטון החוק. לא אתן יד למינוי בובות לתפקידים ציבוריים".

גנץ שיגר מסר לנתניהו: "שמעתי את נתניהו אמש מכריז על קבלת הצעת הפשרה של חבר הכנסת האוזר וברכתי על כך. ואני חוזר ואומר נתניהו, אם פניך לשיתוף פעולה לטובת אזרחי
ישראל, ידי נשארה מושטת. אם פניך לתרגילים ולפגיעה חלילה בשלטון החוק – אני אמנע זאת ממך".

 

 



0 תגובות